Vilken underbar dag

Solen skiner, fåglarna kvittrar. Förutom att det är iskallt och blåser utav bara fan så är vädret riktigt trevligt.

Jag börjar bli skoltrött igen. Det leder till skolk, försämrat skolarbete och sjunkande betyg som i sin tur leder till att man får tid över till annat som man mår bra av! T.ex umgås med vänner och shoppa m.m.

Idag är det våffeldagen! Det innebär att jag (så fort jag ridit, skött om pollen, käkat middag och duschat) ska vräka i mig våfflor tills jag spyr. Mmmmmmm....

Efter middag, dusch, våfflor och te så ska jag dra på mig mjukiskläder och gå ut för att träffa Zandra tror jag. Om inte hon har annat för sig.
Isåfall går jag ut i alla fall och möter någon annan fräsig prick som man kan skratta med.

Pussar åt alla!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0