Solsken

Idag var den första riktigt varma dagen!
Jag blev då överlycklig och lade mig på min balkong i underkläder och solade! Solen lyser rakt in på vår balkong och det märktes faktiskt en liten skillnad när jag legat där i några minuter!

När jag fått på mig kläder gick jag och mötte upp Angelica och vi lade oss på ett berg, halvnakna, och njöt av solen! Självklart skulle det då börja blåsa så vi låg och halvfrös i underkläder och drack saft!
Efter en stund märkte vi att vi placerat vår filt bara några meter från en myrstack! Turen var på vår sida, myrorna hade ingen lust att vandra till vår sida av berget så vi slapp en myrinvasion! Dock dödade Angelica en liten vilsekommen myra som precis var påväg att ta sig en stor tugga av våra fingrar. Läskigt.

Efter ett tag fick vi sällskap av några trevliga prickar som roade sig med att sätta eld på allt och alla. De hade med sig tändvätska och lite spray och lite tändstickor. Det slutade med att vi alla satt där och rökte vattenpipa, jag fick även smaka två chips!

some pics , enjoy!



RSS 2.0