Onsdag, 1 dm snö

Detta eviga tjat om att jag vill ha sommar. När ska snön försvinna ?

Jag drömmer om att det ska bli sommar! Varenda natt drömmer jag om solsken och stränder och massor av palmer för att sedan vakna på morgonen, titta ut och märka att jorden gått under. Jag vill flytta härifrån och försöker övertala min käre mor till detta men hon tycker att det är riktigt mysigt att bo mittemot en stor röd ful skola, bredvid grönt äckligt vatten i nordpolen.
Börjar tröttna grymt mycket på mig själv också & det känns extremt frestande att falla tillbaka till dåliga vanor och bli ett knasbarn igen.


Jag måste bra påpeka att Blair (Leighton Meester) är extremt fin & att det nu nästan är bestämt att jag och Moa ska få åka utomlands tillsammans! Det ska bli så mysigt att glassa på en strand på Sardinien i tre veckor! Woho!
 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0