Shit, psykopater hela bunten

För hundrade gången, ja, jag är seg på att uppdatera!

Tja!
Tänkte försöka sammanfatta hela månaden lite kort.
Det har hänt en jävla massa skit på sista tiden, det slutade med att Zandra fick äpplen, paprikor och sterinljus i huvudet. Vi kommer in mer på det sen!
Jag har skämt ut mig, rejält. Det är varken första eller sista gången men säkert den värsta. De människor som var närvarande under festen då det hela inträffade hade lovat att hålla käft om allt som hände. Ironiskt nog var tre personer där, och dessa tre personer har största käften  i världshistorien, bokstavligt talat och uttrycksmässigt. Dumt nog lät två av dessa personer saker läcka ut som hade hänt under fredagen.
Jag och några väns bestämde oss för att ta oss ett snack med de två misstänkta. Vi fick tjata rejält för att den ena ens skulle våga komma ut. När vi stod utanför idiotens port hör vi plötsligt röster ovanför huvudet på oss och rätt som det är ramlar ett äpple rakt ner i huvudet på Zandra! Där gick hennes gräns och hon blev förbannad. Vi kom in i trapphuset, där stod den jäveln och vi frågade ut honom rakt på sak om han hade sagt något till någon. Han nekade, vi var dumma noga att tro honom.
När vi skulle lämna huset blev vi bombarderade av sterinljus. Det är vid sådana tillfällen det går upp för en att man inte är ensam om att vara bäng i huvet, det finns värre personer med allvarliga psykiatriska problem.

Vi pratade med den andra snubben som erkände att han snackat för mycket och han lovade att försöka fixa alltihopa igen genom att se till att detta inte spreds vidare. Bäst för honom att det blir så, han har tre personer efter sig (förutom jag och mina tjejpolare) som är riktigt jävla förbannade och som inte bangar på att slå sönder dom.

Så går det om man är stor i käften !

Imorgon bitti tänkte jag stiga upp tidigt och springa. Tyvärr är det så att ingen har någon stor lust att joina eftersom att vintern bestämt sig för att komma tillbaka. Jag tackar återigen gud för att han spyr snö på omvärlden.


Kommentarer
Postat av: joly

HAHAHAHAH ''Zandra fick äpple, paprika och starinljus i huvudet'' så jävla kul!

älskarej gmn ! :D

2009-03-24 @ 14:42:56
URL: http://july.devote.se
Postat av: Y

javisst :D<3

2009-03-24 @ 15:27:44
URL: http://ylvape.blogg.se/
Postat av: Lollo

Nästa gång du spriger kan jag hänka, måste faktiskt träna. Om du vill att jag ska föjla med :'D

2009-03-26 @ 15:58:31
URL: http://allaslollo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0