rubrik!

Shulelul världen!
Livet rullar på, datorn är jämt avstängd, inga nya inlägg, allt är väl som det ska vara antar jag.
Ibland är man glad, ibland är man ledsen. Idag fryser jag..

Grejen är den att jag (i flera månader) har tjatat om att det borde bli sommar. Nu är det början på mars och fortfarande ligger det lite snö på marken och det blåser som innihelvete! Det känns som att världen har något emot värme och föredrar att det blåser istappar i ansiktet på en.

Kvällen tillbringades hemma hos Elias med Ellinor och Moa! Allihopa satt i soffan framför tvn och tittade på wipeout (om det ens heter så, guldfiskminne) och garvade åt alla misslyckade nordenbor.


Jag svär, jag ska börja blogga mer, ärligt...!

En kram till er alla !

Kommentarer
Postat av: Madde

Det låter som en riktig myskväll. Vad är wipeout? Ha det bra!

2009-03-09 @ 10:55:06
URL: http://evamadelene.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0