fin hy

Godmorgon!
Det är jättetrist väder ute och vi ska ha fotbollsturnering med skolan så vad ska man ha på sig ?

Jag har precis vaknat och sitter här med en skål youghurt, mmmums. Det är så skönt att gå upp lite extra tidigt på morgonen så att man kan ta det lugnt och göra allt i sin egen takt.

Men det absolut skönaste i världen (!!) just nu är att jag utan problem kan traska omking osminkad, min hy har blivit så mycket finare på sista tiden och det är till stor del tack vare Eucerin's produkter!
Ett tag nu har jag bara tvättat ansiktet med tvål (Eucerin duscholja som är precis lika bra för huden i ansiktet som på resten av kroppen) morgon & kväll. Innan jag går och lägger mig använder jag även lite vanlig ansiktskräm från Eucerin.

Jag har aldrig någonsin sett så bra resultat från någon annan produkt jag använt i 2 år! Rekomenderas starkt till de med lite torrare hy!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

kanske man ska testa det! speciellt om det var bra för personer med torr hud! =)

2009-06-09 @ 13:42:44
URL: http://kajsaholm.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0