wecome to the dårhus

Sakta men säkert börjar mitt hem förvandlas till ett mentalsjukhus.
Allt beror på att min pappa har tagit flyget, från italien, tappat sina hjärnceller på vägen (om han ens haft några ? ) och skapat kaos i vår lägenhet.
Det beror till stor del på att han totalt har missuppfattat att min syster fyllde 17 i höstas (han missade ettan framför och firade hennes sjuårsdag)
Hon är handikappad, bokstavligen, och han pratar med henne som om hon vore tre år. Hon får utbrott och skriker för att min pappa springer omkring och stressar upp både sig själv och alla andra !
Min mamma står i köket och lagar massor av mat för att min pappa är italienare och hans magsäck är mutantifierad och fem gånger så stor som en svennes.
Samtidigt kokar hennes hjärna och hela hon vibrerar av hat mot min pappa för att han inte hjälper till med någonting. Slutligen exploderar hennes huvud av överbelastning och hon öser ut allt sin ilska på mig istället för pappa (???)

Jag sitter någonstans, beundar mitt tålamod och blir förvirrad för att jag är den enda normala i familjen vilket bevisar hur knasig familj jag har eftersom att jag inte är normal någonstans !

Alla psykopater, välkomna in på fest , det finns plats för alla !


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0