Vintern kan slänga sig i väggen

Det var galet längesen jag skrev något vilket har berott på att jag inte haft tid att sitta vid datorn.

Jag har haft PMS oavbrutet hela detta år och idag är första dagen jag är på någorlunda bra humör.
Idag har jag fått ett par ljusa jeans, ett par vita låga converse, en tröja (skitbillig från gina) och ett par tjocka strumpbyxor så att jag slipper frysa när jag vill springa omkring byxlös.

Dagen har varit ganska kass bortsett från att jag och mamma åkte till stan och shoppade.
Jag sprang en runda imorse innan ens gud vaknat till liv vilket ledde till att jag höll på att somna under varenda lektion i skolan. Vår idrottslärare tyckte att vi skulle åka skridskor på en is som inte ens fanns (man kan ju undra vart hans huvud tagit vägen). Några mvg barn i klassen satte i alla fall på sig skridskor och försökte åka omkring på det som fanns kvar av isen men dom snubblade runt och gav upp = håltimme.

Jag måste bara påminna folket om att jag och Moa ska åka till Italien i en månad och kommer hem med solbrända ben och galet snygga kroppar ! Vi kommer att leva på frukt eftersom att värmen tar bort all aptit och vi kommer att bada/simma och springa varje kväll (kanske).
Tyvärr är det fem månader dit, men upp med humöret! Då har man något att se framemot!

Hadet!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0