Slut på helgen !

Tjenixen !
Jag är hyper vilket bara är negativt eftersom att min väckarklocka är inställd på halv sex imorgon bitti och om jag ska vara levande vid den tiden bör jag gå och lägga mig nu !
Det kommer nog sluta med att jag hoppar i min säng hela natten för att bli av med lite överskottsenergi och när klockan sedan blir sex har jag förbränt så mycket att jag inte behöver gå ut och jogga ! Bra va?

Det är faktiskt min födelsedag imorgon! Jag fyller 15 år och eftersom att det för det första finns en liten risk att någon kastar ägg i huvudet på mig, så får jag stanna hemma från skolan den dagen ! För det andra så är det den bästa födelsedagspresenten någon har gett mig.

För hundrafemtiosjunde gången : Jag och Moa ska till Sardinien !!!
Jag är ledsen att jag tjatar så mycket om det men jag kan faktiskt inte göra något åt att hela mitt huvud dansar conga och inte kan koncentrera sig på något annat än just detta !


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0