GRATTIS MOA!

Helloe!
Idag försov jag mig men jag kom bara en kvart för sent!
På idrotten fick man reda på att det finns en våldtäktsman som åker runt i en vit skåpbil vid skolområdet och drar in små barn i bilen för att sedan sätta på dom. Det är väl bara att akta sig och det roliga är att det finns fyra skåpbilar (vita) på parkeringen utanför mitt hus och mitt hus är mittemot min skola..

Jag har köpt en klänning som jag ska ha på Moas partaj imorgon (typ en centimeter lång och en millimeter bred). Hon ska bli bjuden på bio nästa helg och det vet hon redan om, men ikväll ska jag fixa en till present som ska användas imorgon kväll!

Mina pengar för februari är redan slut.
Jag vill ha sotade ögon imorgon kväll men har ingen svart ögonskugga vilket betyder att jag måste gå till Solna Centrum, smyga mig in på Kicks och stå och sminka mig där medan jag låtsas att jag testar ögonskuggor. (Hello bonde) 

I påsk funderar jag på att åka till Rom och fira där med pappa och resten av släktningarna. Där kommer jag sitta och smälla i mig kinderägg stora som hus medan pappa springer fram och tillbaka från jobbet och jag tittar på disney filmer.

Hejdå svenska folket !


Kommentarer
Postat av: Miranda

ja har massa svart ögonskugga xP

2009-01-31 @ 13:35:53
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygg design du har på bloggen. Hur ändrar du teckensnitt ?

2009-01-31 @ 23:07:48
URL: http://illya.blogg.se/
Postat av: chili

du har en mycket snygg blogg!:)Kankse har sagt det innan men säger det isf igen!!:)

2009-02-01 @ 03:44:31
URL: http://hetchili.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0