Kan pingviner flyga ?

Har ridit idag igen.
Fan vad ofta jag har varit i stallet de senaste dagarna, lite mysigt sådär.
Imorgon ska jag och Ellinor träffas klockan sex (på morgonen alltså) och springa i en timme.

Pappa åkte nyss, det känns lite tomt men så är det alltid när han lämnar oss. Han höll en predikan som pågick i minst fem timmar om vad jag skulle använda pengar till. Sedan slängde han 1 o 7 på bordet framför mig och jag måste medge att jag hade väldigt svårt att ta emot dom, speciellt med tanke på allt han gjort för mig under veckan han varit här och har jag visat någon tacksamhet ? Nej, och med handen på hjärtat, jag ångrar faktiskt det !
Det är faktiskt lite svårt att visa tacksamhet när man aldrig är hemma men det är faktiskt inte med flit! Jag har ridit varje morgon och sedan duschat i två timmar (då har klockan hunnit bli runt 13-13.30) och när man kommer ur duschen är det ingen hemma för alla är ute på promenad.  

Men upp med humöret! Ikväll ska jag troligtvis ut om jag orkar och får, sedan är det bara att ta allt som det kommer.
Imorgon börjar skolan, imorgon blir jag troligen grovt deprimerad. Jag vill åka utomlands, jag vill bli brun.., jag vill bli smal, jag vill bli fin, jag vill en jävla massa saker som jag aldrig kommer få. Jag är inte bortskämd, bara ful !! (kanske lite bortskämd..)


Kommentarer
Postat av: Miranda

jag har ditt program:O

2009-01-07 @ 21:12:33
URL: http://mestiis.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0