The nighmare is turning into reality

Hallo!

Imorgon får jag sova hela tre timmar längre än vanligt ! Woho!
Moa fyller år om två dagar , härligt!
Livet rullar, vädret sammarbetar inte. Allt är som det ska.

Om exakt fem dagar(1a februari) ska jag pierca naveln! Om exakt två månader ska jag klippa/slinga håret igen och om fyra/fem månader ska jag åka till Italien!
Positivt, då har jag något att se framemot.

Varför finns det snö ute ? Shit , allting smälter och man tror att det ska bli sol, 59+ och gröna träd med fåglar som kvittrar men istället håller någon jävel på att planera en ny istid och förvirrar mänskligheten genom att låta det snöa på natten och smälta på dagen..
Dessutom är det mörkt, hela tiden. Solen har typ gått i ide och alla glödlampor är slut så vi lever i totalt mörker, eller det känns iallafall så när det är bäcksvart både när man går hemifrån och kommer hem.
Det blev rätt mycket negativt här men måste bara påpeka att jag tror att jag blivit sockerberoende eftersom att jag inte klarar av en enda dag utan att käka någon med minst 50 kilo socker i (innan dagen är slut) . Choklad är det värsta, det räddar mitt liv men totalförstör min mage inklusive mina försök att gå ner i vikt.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0