Söndag

Gomorron allihop!

Jag är nyvaken, dricker te och känner mig jättesdeprimerad för att mitt hår är så slitet att det bryts av, mer och mer, dag efter dag. Jag börjar halvt få panik och käkar piller för att håret ska repareras och har massor av hårprodukter som också ska återuppbygga håret osv.
Om någon har tips på vad man kan göra åt detta så är jag tacksam som fan om den personen lämnar en kommentar !

Jag har lite ångest eftersom att jag inte tränat på hela helgen men istället proppat i mig onyttigheter tills min mage var så tjock att den konkurrerade ut halva amerikas fetma befolkning.
Imorgon ska jag upp tidigt och springa. Då ska jag springa, inte bara ett varv, utan tre varv !! Jag svär!

Planer inför 2009 :

Pierca näsan
Springa varje vardagmorgon i en timme + spinning helger
Träna mage o vader varje dag
Åka på solsemester en månad med Moa till Sardinien
Pierca naveln
Få massage av en riktig massör med Ellinor o Sabina
Observera att detta bara är planer, inget som helt säkert kommer hända i verkligheten


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack så mycket =)jäklar vilka träningsplaner du har, imponerande om du fixar det då får du berätta HUR du pallar hehe =)

2009-01-11 @ 12:59:37
URL: http://sgek.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar;



Tack ! ^^ Din är oxå mysig ;D

hah håller med sofia, jag har lagt upp sånna träningsplaner många ggr men de har aldrig funkat, hittar alltid nåt att skylla på, just nu e de snö, därför kan jag inte gå ut och jogga (a) xD

2009-01-11 @ 17:41:05
URL: http://bullshie.blogg.se/
Postat av: Anton Kraft

ähh, det är ju värt att försöka iallafall. vem vet, antingen så kommer du uppfylla alla de där punkterna till punkt och pricka eller så går det åt skogen x)

2009-01-11 @ 20:10:04
URL: http://antonkraft.blogg.se/
Postat av: Anton Kraft

jag svårt att tänka mig att du skulle ha den minsta chans att kunna slå amerikanarna i fetma! det är nog himla svårt xD

2009-01-11 @ 20:11:49
URL: http://antonkraft.blogg.se/
Postat av: moa

HOOOOOOPPAAAAAAAAAS ÄLSKLING! :D :D :D :D :D :D <33

2009-01-11 @ 21:50:15

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0