Lycka

Imorse sprang jag igen.
Blev försenad till första lektionen för att jag var tvungen att duscha och äta efter joggingrundan.
Köpte ett par svarta skor med liten klack i stan idag.
Skippade middagen för jag ställde mig och kokade pasta efter skolan, eller egentligen var det på skoltid men vi hade elevens val och jag tyckte inte att den lektionen var tillräckligt nödvändig för att jag skulle slösa bort min tid på den.

Nu känns det som att min hjärna fått ryckningar och jag skulle inte bli förvånad om mitt huvud sprack i tusen bitar, så ont gör det!
Jag har faktiskt ingen aning om varför jag har så ont för jag är inte en sån som brukar ha huvudvärk men jag har väl druckit för lite eller något (och då syftar jag på vatten)

Jag har haft ansiktsmask, hårinpackning och jag har till och med hunnit raka benen vilket var helt onödigt eftersom att jag inte har tänkt gå runt i bara ben förrän det blir sisådär 57 grader utomhus.

Trots att det inte har hänt någonting mer än att mitt huvud orsakade en stor explosion över halva jordklotet så är jag överlycklig. Jag blir nästan rädd för mina humörsvängningar.

Kommentarer
Postat av: moa

jag har oxå extrema humör svängningar men just nu är jag mest happy! xD :D<3

2009-01-08 @ 21:37:25
Postat av: Miranda

men de e väll kul att va glad 8D och lägg ut bild på skorna:D

2009-01-09 @ 18:13:24
URL: http://mestiis.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0