Födelsedag

15 år idag!
Fick ta ledigt från skolan och sova ut ordentligt idag.
Jag piercade min näsa. Gud ville defenitivt inte sammarbeta idag för han lät mig vänta i säkert 17 timmar innan jag fick min näsa vandaliserad av en enorm nål.
Om min näsa hade haft känslor och en mun så hade glasrutorna på piercingstället spruckit, så högt hade den skrikit !

Jag gråter fortfarande hysteriskt för att mitt hår har tagit livet av sig och börjat gräva sin grav medan jag desperat försöker återuppliva det.. och misslyckas grovt.

Innan jag går och lägger mig för att vila ut inför morgondagens hemska joggingrunda så måste jag träna magen och vaderna. Sedan ska jag ta bort mitt smink . För att förstöra dagen ännu mer så har min engelskalärare gett mig en fet sida text och glosor..

Godbye Mohammed !

Kommentarer
Postat av: Lovisa

grattis sötaste sofia :D<33

2009-01-13 @ 08:58:54
URL: http://allaslovisa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0