538903 grader kallt ?!

Idag vaknade jag, klädde på mig, gick till stallet för det var sista dagen på hoppkursen och sedan gick jag hem och tog ett bad som varade i två timmar för jag tittade på Gladiatorn samtidigt.
Jag blev fett sentimental när filmen slutade. Jag låg i badkaret och vattnet hade hunnit bli iskallt, jag tittade på datorn som jag hade varit duktig och tagit med mig in i badrummet och grät floder för att folk dog. Vad är det som händer med mig ?

Jag har suttit hemma hela dagen och gjort i princip samma saker hela tiden (tv, film, data, mat, mobil, sova, mat, mat igen, lite mer mat, ännu mer mat, te, mat, mat osv..)
Det är ganska konstigt att jag inte är smällfet med tanke på de mängder mat jag proppar i mig hela dagarna.

Den 12e januari fyller jag år och om jag har tur får jag ett gymkort i present! Det skulle rädda ungefär hela mitt liv.
Sedan gjorde min mamma mig grymt galet grovt äckligt besviken vid matbordet idag för hon sa att vi var tvugna att diskuterra det där med Sardinien och att det kanske inte fungerade för blablablabla och vi har inte pengar just nu så biljetter kan inte bokas och blabla. Jag tycker att hon kunde hållt käften så min lycka inte behövde förstöras.

Jag är i desperat behov av sommaren och jag blir alldelles förstörd när jag vaknar på morgonen, går ut och känner att vi har hamnat mitt i en ny istid. Ögonfransarna fryser till is för fan!
Undrar vart världen egentligen är påväg, de säger att vi genomgår en fas där jorden värms upp pga av avgaser och växthuseffekter men istället kommer mammutarna tillbaka och tar över jorden tillsammans med sabeltandade tigrar och grottmänniskor i igloosar.

Kommentarer
Postat av: zazz

ahhahahhahahah "men istället kommer mammutarna tillbaka och tar över jorden tillsammans med sabeltandade tigrar och grottmänniskor i igloosar"

omg jag dör .

2009-01-05 @ 19:04:22
Postat av: thres

buhu för sommaren,

söt blogg!

2009-01-05 @ 19:32:21
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0