2009 !

Aloha !  
Nu är det den andra januari, jag är överlycklig och mitt huvud exploderar av planer inför vårterminen !
Idag var jag hos frisören, jag klippte och slingade håret. Jag tänkte slinga blondare och blondare slingor nu fram till sommaren så att jag är blondin när jag åker till italien med min gulliga famij.
Hur som helst, jag köpte en flaska schampoo som min frisör spädde ut med ett medel som ger väldigt mycket fukt till håret och som är superbra för mig med mitt ganska torra och numera livlösa hår. Till det köpte jag också ett bra balsam och en hårinpackning som hon rekommenderade. Eftersom att min frisör har klippt mig sedan jag var tre och ett halvt år och vi känner varandra ganska bra så fick jag en spray på köpet. Sprayen bygger upp håret och innehåller magnesium som gör håret superstarkt ! 
Är jätteglad över mina inköp och eftersom att min frisör är väldigt dyr och sjuuukt duktig så litar jag fullständigt på att mitt hår nu kommer glänsa och växa så det knakar !


 Btw.., Jag börjar lära av mina misstag, good work sofia !

Kommentarer
Postat av: Rebecka

är det den frisören som ligger på infanterigatan 1? där jag bor?

2009-01-03 @ 16:41:16
URL: http://godisbecka.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0