Hola !


Idag har jag hunnit sove ut, städa mitt rum, pluggat och pratat med pappa i tele !
I stan köpte jag en kofta från ginatricot och underkläder på hm.
Jag tog en liten promenix med Sabina & Ellinor. Det praktiska är att man bara behöver titta på någon av dem för att börja skratta. Är man uttråkad eller deprimerad är det alltså bara att kika lite på dem i smyg så är humöret på topp samtidigt som magen får motion !

Det går lite si och så med träningen eftersom att jag inte får överanstränga min fot nu på ett tag. Den är överbelastad eller nåt så jag måste smörja in den med salva, som luktar sprit, tre gånger om dagen.

Jag ska äta lite middag strax. Mamma kom hem nyss och ska laga lite pasta. Min mage typ skriker av hunger och jag har huvudvärk ! Sedan ska jag ut med brudarna och fnissa lite till...
Kikade lite bland mina bilder och hittade en bild som är tagen för typ en månad sen. Jag (tomten) ser ju ut som ett jävla offer, lite skojigt hur förvrängd jag ser ut när jag flinar.
Äh vafan.. ett skratt förlänger livet !






Godkväll !

Kommentarer
Postat av: Lollo

så söta :D

2009-02-08 @ 19:22:43
URL: http://allaslollo.devote.se
Postat av: julia

men gu va vacker man är :D:D

2009-02-12 @ 18:56:30
URL: http://july.devote.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0