Tiden går segt som sjutton

Godkväll!

Dagen har jag slösat bort hemma i badet, i soffan (där jag råkade somna) & vid matbordet.
Fick reda på att jag inte hade så bra resultat på matteprovet vilket inte förvånar mig ett dugg.

Det känns som om februari månad sitter fast i tuggummi eller nån annan skit. Tiden går extremt sakta och det är läskigt kallt ute. I helgen gick jag ut på en promenad med två par strumpor, tre tröjor, en halsduk och mjukisbyxor + min stora biffiga dunjacka men ändå frös jag till is efter bara några sekunder.
Fjällrävenjackor är överskattade till tusen. Här lägger man ner flera tusen (i och för sig var det pappas pengar men ändå!) på en jacka för att man ska hålla sig varm på vintern men ändå fryser man arslet av sig! Det innebär att jag går omrking och ser ut som en michelingubbe helt i onödan.

Dessutom är vår skola iskall. Hela jag har gåshud, varenda dag. Jag har glömt bort hur det känns att vara varm, helt ärligt. Trots att jag för några timmar sedan låg i mitt badkar med kokhett vatten som fick min hud att bli röd som en kräfta, fryser jag nu som bara den !

Det är liiiiiite roligt att folket tjatar om döende isbjörnar pga värme ?! Eftersom att sveriges befolkning förfryser kan vi ju bara byta plats med isbjörnarna så blir alla glada !

Kommentarer
Postat av: Aida baby here!

2009-02-21 @ 16:38:57
URL: http://idiismode.blogg.se/
Postat av: Aida

Förlåt det var inte jag som skrev aida baby here det var min dumma syrra!,vilken fin blogg du har!..

FIn header snyggt jobbat!

Kika gärna in till min blogg värt ert besökt!

PS.Din blogg är en av de bästa jag sett!

2009-02-21 @ 16:40:50
URL: http://idiismode.blogg.se/
Postat av: Fredrik **FRISÖREN

Hur tror du det går i melodifestivalen ikväll?



Ha en mysig kväll nu... =)

2009-02-21 @ 19:14:54
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/test
Postat av: Alma

Jättefin blogg :)

2009-02-21 @ 22:57:57
URL: http://onlyalma.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0