Grattis till min mamma som fyller år idag!

Först och främst ; min kära mor fyller år så grattis till henne!

Imorse runt åtta åkte jag och resten av laget iväg till Södertälje för att möta deras lag i hoppning. Jag kan säga att fikat var gott iaf, resten gick inte så bra! Vi förlorade stort ! Men bättre lycka nästa gång ?

Tänkte börja jobba någonstans så att jag tjänar lite pengar ! Någon som har något tips på var en 14 åring kan jobba regelbundet?

På inköpslistan just nu står :

-Vinterskor
-Hårförlängning
-Ny plattång
-Klippning
-Hårfärg


Min pappa lämnade ca 2000 spänn på mitt konto innan han drog till Italien men det känns fel att använda dom på att köpa skor när han inte har några pengar kvar för att banken har spärrat alla hans konton! Där nere i Italien försöker han få hela sin ekonomi att rulla medan jag sitter här med mina (hans) pengar och fikar och shoppar. Hm..
Samtidigt som min mamma försöker få pengarna att räcka till mat (inte så lätt eftersom att pappa annars brukar bidra med hälften)

Nä, mina köp får vänta tills vidare.
Jag blir verkligen galen på mitt hår, det är jättetjockt, och då menar jag verkligen jättetjockt. Jag tunnade ut det hos frisör för några veckor sedan men trots detta är det helt omöjligt att "hantera" .


Men på höstlovet ska jag i alla fall flyga till Rom. Kommer blir riktigt trevligt och jag missar två skoldagar (härligt)


Kommentarer
Postat av: susanna

gud vilken snygg bloggdesign du har! gjort den själv?

2008-10-12 @ 15:10:33
URL: http://amorina.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0