Filmkväll

Igår hade jag, Moa, Malin och Ida filmkväll här hemma hos mig. Först gick jag och Moa till ica maxi för att handla tacos och Ben & Jerrys, mums!
Det märks att vi inte har varit ute på ett tag för båda var jätteflummiga. Vi gick och sjöng Hallelujah hela vägen dit och hela vägen tillbaka.
Sedan gick vi hem till mig, sjöng lite till och lagade köttfärs. Jag är grym på att laga köttfärs!
Maten var jättegod men jag är inte så duktig på att äta tacos, det mesta hamnade utanför.

Efter middagen tog vi vår glass och gick in i mitt rum för att titta på 14 suger. Den var ju sådär halvbra. Hon hade grymt fula kläder (vi kunde inte låta bli att påpeka det).

Sen var Moa tvungen att gå hem, precis när vi hade börjat busringa. Det var ju synd men vi fortsatte att busringa och roligt var det! (Töntar vi är?)

Vi tog också en jävla massa bilder, kommer lägga upp några här !
Efter ett tag var Malin tvungen att gå hem och då bestämde jag och Ida oss för att sätta på oss ansiktsmask och bada fötterna. Jag rakade benen också, onödigt men skönt.
Vi somnade strax efter.

Mer bilder kommer i ett nytt inlägg






Puss på alla som läser!
(speciellt Ida)


Kommentarer
Postat av: miranda

ja läser me:O

2008-10-21 @ 22:57:26
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: cajsa

och jag!<3

2008-10-23 @ 20:55:39
URL: http://cajsanordling.blogg.se/
Postat av: sofia

så söta ni är :) <3

2008-10-23 @ 21:16:26
URL: http://giovannetti.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0