Trevlig helg!

Helgen började med fest! Fredagen var extremt rolig förutom att alla försökte stoppa händerna i mina fickor och sno mina saker. Eftersom att ingen ville lyssna på mig blev jag rätt våldsam framåt kvällen men det slutade bra i alla fall. Lördagen flög förbi, gick hem runt ett-tiden och  träffade lite folk på vägen. Gick hem, tog en dusch och fixade mig. Min mamma är extremt jobbig och har fått för sig en massor av saker vilket innebär att jag kommer vara tvungen att gå hem senast klockan 10 varenda helg!? Det slutade med att jag stack hem till Julia och spenderade kvällen med henne och Ellinor. Mysigt!
Söndagen var chill med Jade, vi snackade och hade kul. Dagen slutade med filmkväll hos Linus.
Har haft en grymt lyckad helg, hoppas veckan flyter på lika bra.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0