Syns det inte finns det inte

Hej alla glada !
Idag har jag inte gjort någonting alls!
Har bara vaknat (sovmorgon), gått till skolan och sedan gått hem igen(en halvtimme tidigare än vanligt)!
Bakade bl.a. lussebullar & sockerkaka! Fett gott!

Imorgon börjar vi 8, har hemkunskapsläxförhör, prov på franska OCH amerikanska revolutionen, slutar vid 4. Med andra ord veckans sämsta dag! Och jag börjar bli riktigt rädd nu! Måste betala "böter" innan veckan tar slut och har inte en blekaste aning om hur jag ska göra ?! Dessutom är jag inte heller helt säker på hur mycket jag ska betala.. blääääh.
En lite rolig sak är att jag har börjat rita väldigt mycket på sista tiden. Kommer kanske lägga upp några teckningar här, vi får se!

Orkar inte skriva så mycket mer just nu! Stora feta pussar till alla som läser!


Kommentarer
Postat av: Catarina B

Vaddå böter?

kram moster

2008-11-27 @ 09:07:41

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0