dålig dag

Den har dagen har verkligen dödat mig.
Orkar inte med någon just nu och har ont i hela kroppen.
Kände mig jävligt sliten när jag gick till skolan och gick till Solna Centrum med Julia och Ellinor när vi slutat. Jag köpte Ögonbryn och Fransfärg på Kicks och Hårkontroll-piller i en hälsokostbutik. Det positiva är att det är saker som verkligen behövs, det negativa är att jag kommer att svimma om jag ser hur lite pengar som finns kvar på mitt konto. 
Dagen räddades en del för jag lyckades slingra mig ur mötet med min mamma och psykopaterna. 

Ikväll ska jag träffa Jade. Vi kommer väl prata lite och plugga och färga mina ögonbryn. Mysigt mysigt.





 


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0