Livet är hårt, ingen har överlevt

Jag och Jade åkte iväg till Skogås efter att ha plattat håret och sminkat oss i någon timme. Vi skulle fira Hugo som fyller 15 på söndag (Grattis till han)
Till en början var det rätt kul men sedan spårade det ut för min del och det blev inte mycket till fest. Lite synd sådär. Tur att man inte kommer träffa människorna igen!
Sov knappt någonting, kanske inte så konstig. Natten var hemsk, kändes lite hopplöst för tillfället, nu är man bara förvirrad mest för Jades skull. Hoppas det löser sig.
Lördagen kommer vara chill! Jag och Jade ska ha hemmakväll, kanske taggar till Huvudsta C för att köpa godis eller nåt, vi får se. Film behövs nog ikväll!


" Jag älskar dig Jade massor, skulle aldrig kunna släppa taget om dig, bäste vän.. "


Kommentarer
Postat av: Jade

jag älskar dig med älskling, du och jag till döden<3

2008-11-16 @ 23:47:30
URL: http://pussartillsalu.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0