Pank som vanligt

Tiden rusar iväg, snart är det nyår och jag ska sitta hemma som vanligt. Men det här året är det jag som bestämmer att jag ska vara hemma, egentligen får jag vara ute till typ ett, två.
Jag orkar inte med mitt liv, det är dött och det händer ingenting. Vill fly utomlands och söka asyl i typ Ryssland och sedan livnära mig på att ge ut privata svenskalektioner till de som är intresserade... mhm..

Det är mellandagsrea, jag är pank. Eller det beror på hur man ser det, jag hittade en tia i min väska och i min jackficka ligger det 3 kr och 50 öre. Jag har åtminstone råd med en glass på donken men det är inte lika roligt eftersom att priserna där alltid är dom samma (ingen rea).

Snart kommer min pappa hit (iaf säger han det, man kan inte alltid lita på vad han säger... han är inte så pålitlig)
Jag vill sola solarium och operera bort halva mitt ansikte för att ersätta det med ett nytt. Medan jag ändå håller på kan jag operera bort min kropp också.
Om man sammanfattar hela texten så menar jag att enda räddningen på mitt liv just nu är en stor burk me ben&jerrys.
Men med tanke på att jag bara har 13,50 så är det omöjligt. Istället får jag leta fram något gott ur kylen vilket inte heller är möjligt för min mamma är hälsofacist och det enda man hittar i vårt kök är typ lättyoghurt och nötter. 

Vid tolvslaget på nyår kommer jag nog vara i full färd med att försöka dränka mig själv i handfatet.

Kommentarer
Postat av: moa

förbjudet för dig att göra självmord! och jag vill oxå ha ben and jerrys! :D<3

2008-12-29 @ 17:57:19
Postat av: sofia

Jag ska inte göra självmord , jag ska bara undersöka rören till mitt handfat medan det är vattenfyllt

2008-12-29 @ 17:59:16
URL: http://giovannetti.webblogg.se/
Postat av: lollo

Sofia, har du blivigt skruvad ? :O

vetu hur söt due??, vill se ut som du ffs!

Nu tycker jag att du ska bli happy :)

2009-01-02 @ 18:29:24
URL: http://allaslovisa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0