Orkar inte mer

Hejhopp!
Skulle sjunga idag för min musiklärare för att höja mitt betyg men han var sjuk så det sket sig!
Var en stund i Solna C efter skolan, pappa har lagt in 2490 spänn på mitt bankkonto så nu har jag pengar! Ska försöka skaffa ett jobb så att jag kan tjäna lite själv också.
Hände inte så mycket mer, träffade Moa en stund på kvällen. Nu ska jag käka och sen rida (hjälp jag orkar inte)

Har ingen aning om hur jag ska göra, du märker inte att allt rasar, att jag försöker men jag går sönder när jag måste göra så många uppoffringar men utan resultat. Jag går sönder, är helt beroende av dig.
Känner mig inte alls behövd längre, vet inte om det kommer funka men jag klarar mig inte utan dig så jag ska försöka.
Jag slutar aldrig att försöka..


Kommentarer
Postat av: ronjha

hej har du egen häst??

2008-12-11 @ 19:33:03
URL: http://ronjha.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Hejhej! :) Vilken fin blogg du har med roliga & varierande inlägg! Good work! Besök gärna min blogg & lämna en kommentar? Ha en bra dag! :D

2008-12-13 @ 11:03:50
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/
Postat av: .

jag älskar dig, de vet du och du vet mkt väl vem jag e

2008-12-15 @ 19:58:15

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0