livet kan ju bara slänga sig i väggen

Tjafan!

Chill dag i skolan, struntade i sista lektionen för det var två timmars elevens val och med tanke på att jag inte har gått på min elevens val på flera månader så är det rätt onödigt att försöka få närvaro idag, sista riktiga skoldagen före lovet.
Imorgon är det skolavslutning = sovmorgon och slutar före lunch.
De flesta ska väl hitta på bus imorgon kväll men jag har blivit så duktig att jag står över sånt.

För alla som vill veta har jag en hel del nyårslöften och massor av planer inför 2009.
För det första ska jag börja träna för att engagera mig i något och sluta hitta på massa dumheter som jag gör nu.
Sen ska jag försöka skaffa helgjobb av samma anledning + att jag behöver egna inkomster. Det börjar kännas lite jobbigt att behöva ringa pappa en gång i månaden och be om pengar då mitt barnbidrag inte räcker.
 För det tredje så ska jag ta mig samman, reda ut allt och försöka att sluta lägga ner pengar på skit.

Det är en jävla massa fler saker men inte så nödvändiga att jag behöver ta upp dem i min blogg
.

Förresten, alla fucking idioter som sitter å tycker det är kul att hacka på mig om helt onödiga saker kan bara gå och dränka sig i badkaret. Jag är inte ett dugg intresserad av att höra andras omogna åsikter. Den som tycker illa om mig kan hålla det för sig själv och det är inte mitt problem om personen i fråga måste gå och slösa bort sin tid på att störa sig på mig, Tack!
Till alla andra söta människor (allra speciellt Ellinor, Moa, Sabina och Julia) vill jag bara ge en stor fet puss !

Ha ett bra liv,


Kommentarer
Postat av: moa

älskar dig gumman :)<3

2008-12-29 @ 17:50:16

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0