Skolstart

Vaknade sjukt tidigt imorse (05.40) och var ute och sprang i ca en timme med Ellinor och Moa.
Drack en chailatte idag, det enda onyttiga på hela dagen. Stooolt!

Jag blev lycklig idag när jag testade en tröja på ginatricot och märkte att min mage inte var så fet som jag inbillat mig, jag var nästan riktigt smal! Fast i och för sig kanske det var en sån där fejkspegel som gör fetton anorektiska. Hoppas inte.

Jag har köpt skor, en lång t-shirt med fina ärmar, ett par silverörhängen och en lermask.
Det händer väldigt sällan att jag lägger ner mina pengar på nödvändiga saker vilket gör att jag känner mig stolt över dagens inköp !

helt vanliga ljusbeiga pumps (ja, mina ben ser feta och
krokiga ut)

 

silverörhängen



Ska ta en paus från datorn nu, puuuuuuss


Kommentarer
Postat av: ida

hahah jag trodde du skrev att du köpt en lacer mask jaba hahah wa wa wi wa D::D:Dkasfls awahf :D:D:D: hahaha <333

2009-01-07 @ 20:33:25
Postat av: moa

hihi, vi fina grejer :D<3

2009-01-07 @ 20:40:39
URL: http://moawester.blogg.se/
Postat av: Miranda

fina skor:D aiojdosd :D ja vill också ha pengar ._.

2009-01-07 @ 21:10:33
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka säga att du e fet :S asså jävla äckelfjortis, VÄX UPP VAFAN! va glad att du ens finns

2009-01-30 @ 17:30:40
Postat av: sofia

moget att kommentera anonymt och inte ens kunna stå för vad man tycker. Dessutom står det att mina ben SER feta ut för bilden är tagen uppifrån !

Är jag fjortis för att jag har en bild på mina skor och vill visa vad jag har köpt ?

Detta är skrattretande

2009-01-30 @ 18:29:09
URL: http://giovannetti.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0