Ciao !

Jag vill ha sommar, sol, stränder och iskall glass

Jag är helt död och har träningsvärk i magen. Imorgon får jag springa själv för Ellinor och Moa behöver tydligen vila.
Idag var jag i Spånga med Angelica. Det hände inte så mycket och jag han knappt åka dit innan jag skulle åka hem igen.

Var fett hungrig på vägen hem och sen har det inte hänt så mycket mer. Jag vill ha pengar till kläder men jag måste spara till ett shampoo och balsam som reparerar sönderbränt hår.


Enda problemet är att det kostar över 1000 spänn för båda. Det här är defenitivt de sista hårprodukterna jag slösar pengar på! Fungerar inte detta så klipper jag av skiten, jag svär !


Kommentarer
Postat av: lollo

jag plattar minst lika mycket som du gör, men mitt går inte sönder :S men min frisör säger typ att man ska köppa en dyr tång som inte sliter eller blir för värm, och sen typ spräya in ngt i håret innan man gör det.

2009-01-17 @ 19:03:07
URL: http://allaslovisa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0