Julen är överskattad

Jag har inte uppdaterat på väääääldigt länge,  så här kommer ett inlägg.
Tjena!
Det är redan kväll vilket känns lite knas med tanke på att jag vaknade för några timmar sen och inte är färdig för att gå ut förrän nu (dygnvändare)
Mitt jullov (inklusive julafton+juldagen) har varit rätt kasst. För det allra första, jag fick inte dricka glögg vilket förstörde hela min jul. Det roligaste är att jag har fått dricka glögg förut, varenda år, men nu har min mamma fått ryck och resonerar på ett väldigt knasigt sätt vilket inte är positivt någonstans!
Jag har skrivit en enorm önskelista dvs många saker för min kära familj att välja på. Men på juldagen fick jag reda på att anledningen till att jag inte fått en enda jävla sak från min önskelista var att min mamma hade skrivit en egen önskelista och slängt min(?!!?!)

Och visst, julen är inte till för att få en massa saker utan för att umgås med familjen vilket gick skitbra eftersom att alla vuxna satt fastklistrade vid matbordet hela kvällen och sjöng hej tomtegubbar slå i glasen medan mina små kusiner drog i mig åt alla håll och kanter.
Det slutade med att jag låg i koma på trägolvet på deras övervåning medan mina kussar spelade dataspel och de vuxna fortsatte sjunga och slå i glasen.

Det blir väldigt långa inlägg märker jag eftersom att jag inte är så duktig på att skriva regelbundet, de som läser får ta och vänja sig. Fortsättningen på berättelsen om min jul kommer nu :

Jag räddade mig själv genom att gå ut på promenader, ta upp min mobiltelefon, ringa en polare och sen däcka på en låda. Där låg jag och tittade på stjärnorna som inte fanns och undrade varför julen var överskattad.
Sedan gick jag in, drack lite julmust för att sedan ramla ihop i soffan och ligga i koma lite till.

Nä, hoppas alla andra har haft en riktigt God Jul !
Gott nytt år btw,

Kommentarer
Postat av: Ellinor :)

älskar din blogg sofia :O du skriver så de lixom blir intressant och roligt att läsa. älskar dej hjärtat. Nästa jul blir nog bättre får vi hoppas ^^

2008-12-29 @ 23:53:57
Postat av: sofia

tack tack gumman !

älskar dig med (;

2009-01-02 @ 18:22:29
URL: http://giovannetti.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0