Tja världen, tja!

Godkväll alla glada!
Dagen har flytit på precis som den ska och livet rullar. Dock tar pengabristen död på mig.
Jag har funnit en asball klänning på hm och en fin tubklänning på salt som jag måste ha nununu meeeeeen, ekonomin räcker inte till.
Dessutom ska jag införskaffa en present åt Andrea som fyller år och har en liten middag på lördag!

& jag har bestämt mig för att skaffa skinnjacka... (om våren någonsin får för sig att anlända till Sverige)

Vart tar mina pengar vägen?



På påsklovet ska jag åka till Rom och tillbringa lite tid med min käre far. Trevlans!


Det värsta med att det är kallt ute är att mina händer blir rödflammiga! Saken är den att mina händer är grymt fula redan som det är eftersom att jag livnär mig på mina naglar som är helt obefintliga den största tiden av året. När jag fryser och fingrarna blir iskalla får handryggen dessutom en otrevlig rödlilablågrön färg som gör att mina händer ser ut som två groteska kärringhänder! Shit pommes frites!

Har degat tillräckligt länge framför datorn idag. Godnatt folks!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0