Jag är dålig på att uppdatera, jag vet



God morgon allihopa!
Solen skiner, himlen är blå och jag har värsta vårkänslorna! Det är nästan så att man har lust att klä av sig naken och kasta sig i sjön för att man längtar så till sommaren ! Eller också så är det bara jag som är knäpp..
Min pappa har varit här i en vecka och min mamma drabbades av hostattacker och huvudvärk. Om det berodde på att pappa kom hit eller om det bara är en vanlig förkylning är svårt att veta.

Mitt hår har blivit slitet igen och ska jag vara ärlig så har jag ingen blekaste aning om vad fan jag ska göra åt det.
Jag får väl helt enkelt ta och traska till frisören och be henne fixa det, jag har inget att förlora ,

Have a nice day !

Kommentarer
Postat av: sophia

kommentera i min blogg om hur jag ska göra bloggen bättre! :) <3

2009-03-01 @ 13:26:14
URL: http://piuys.blogg.se/
Postat av: sophia

sv: ja jag vet. nån bor väl kanske i den ;) höhö <3

tack förresten ^^

2009-03-06 @ 21:04:07
URL: http://piuys.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0