Ett tag sen sist!

Imorse vaknade jag runt halv sju och gick direkt upp för att platta mitt hår. Jag börjar tröttna på att vakna en timme tidigare enbart för att platta håret! Funderar faktiskt på att rakpkermanenta, men saken är den att jag inte är säker på att det kommer bli så rakt som jag vill ha det och då har man ju slösat pengar i onödan ? Dessutom har varken mamma eller pappa pengar nu och det gör att hela min ekonomi (som ändå inte finns) skiter sig!
Men nog pratat om pengar, det som spelar någon roll är vänner och kärlek (den som inte heller finns?)

I alla fall så tillbringade jag min eftermiddag med Cajsa och otroligt nog lät min mamma mig stanna hos henne över middagen! Jag som har utegångsförbud och allt!
Hur som helst var det riktigt trevligt och nu sitter jag här och försöker fundera ut hur jag ska lösa det där med min helg. Vem sitter hemma och tråkar en fredag eller lördag?! Inte riktigt min grej men vad har man för val? Om jag har tur kanske jag lyckas övertala mamma, risken är inte stor men man kan väl försöka?
Hon har nämligen fått för sig att jag är en bråkstake som super och knarkar varje helg och tänker låsa in mig i lägenheten ända fram till jul. Roligt! (Eller inte)

Men såfort jag fått mer pengar så ska jag köpa hårförlängning. Jag har verkligen inte tålamod så det räcker och orkar inte vänta tills mitt slitna hår växer ut.
Och för de som inte vet så har jag piercat mig i näsan och blev riktigt nöjd. Ska bara vänta tills det har läkt så jag kan byta ut piercingen.

Puss på alla som orkar läsa


Kommentarer
Postat av: cajsa

Jag orkar^^<3

2008-10-09 @ 21:16:20
URL: http://cajsanordling.blogg.se/
Postat av: sofia

häärligt cajsa!

2008-10-09 @ 21:27:41
URL: http://giovannetti.webblogg.se/
Postat av: cajsa

Prat är bättre än korv med mos!:)

2008-10-09 @ 21:48:02
URL: http://cajsanordling.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0