Årets tråkigaste helg

Okej, denna helg helg suger! Jag vaknade imorse runt 10. Varför vaknar jag så tidigt när jag kan sova i typ tre timmar till?!
Sen åt jag en bulle till frukost och satte mig vid min dator, loggade in på msn och såg att dom ända som var inloggade var min moster och någon jag inte känner ? Grovt kul!
Sen vid halv två gick jag ner till stallet för att rida och när jag kom hem igen vid fyra (utan nycklar och mobil) var det ironiskt nog ingen hemma. Jag fick låna telefon av min granne men min mamma var på dejt (?!) och min syster var ute någonstans så det var bara att sätta sig i trappen och vänta. Efter en halvtimme eller så kom min syster hem och jag kunde gå in och duscha.

Sen åt jag lite middag och nu sitter jag här och sjunger samtidigt som jag bloggar om mitt intressanta (sajk) liv!
Jag borde plugga men orkar inte. Imorgon blir det att ställa väckarklockan på 7 (!!!) för jag ska vara i stallet vid 8.
Har ingen aning om när jag kommer hem från Södertälje, hoppas att det inte blir för sent.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0