The Voice

The Voice igår med tjejerna ägde hårt! Roligaste kvällen på väääldigt länge! Vi var åtta stycken (Jag, Ida, Moa, Malin, Erica, Cajsa, Sabina & Jessica) som åkte in.
Först skulle Moa och Malin äta så vi gick in på donken. Där inne var det så mycket folk att man typ inte kunde andas? Men jag och Ida tyckte att vi behövde en spegel för att se hur vi såg ut, så vi trängde oss ner på undervåningen och gissa om inte kön till toaletten var typ 7 kilometer lång? Där orkade vi inte stå så vi struntade i hur vi såg ut och gick ut för att vänta på alla andra.
Sen skulle mobilen sluta fungera och det berodde på alla störningar i luften eller nåt? (Hörde när någon pratade om det)
Och när mobilen slutade fungera tappade vi också bort alla andra!
Men jag och Ida gick iväg mot scenen för att titta medan vi väntade på att Moa skulle svara på mitt sms som inte hade kommit fram. Efter ett tag fick vi tag på Erica och vi träffade alla vid stora skärmen.
Orkar inte skrive mer utom att dagen var grymt rolig och fast The Voice tog slut så fortsatte det roliga!
Moa skulle slagga här och som vanligt blev vi jätteflummiga och skrev en jävla massa skit till alla på hennes msn! KULKUL


Och idag har jag bara varit hemma och haft tråkigt. Vaknade vid tolv och Moa drog för att umgås med sin mamma. Jahapp, ska väl se om man hittar på något senare ikväll?


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0