Love life

Igår var jag med världens bästa Filippa som jag inte träffat sen ridlägret (det var där vi lärde känna varandra). Egentligen skulle vi träffa Astrid också och åka till grönan allihopa men vädret ville inte sammarbeta -.-
Iaf så kunde inte Astrid träffa oss över huvudtaget så jag och Filippa gick och fixade pizza, godis, ben&jerrys och försökte hyra en film (man behövde legitimation vilket vi inte hade så vi tittade på "jiddra inte med zohan" istället.)
Det blev en mysig hemmakväll och jag stannade där över natten.
Det enda negativa med de hela var att behöva lämna henne sen, trist. Men vi får ses nästa vecka.

Idag ska jag, Sabina, Ida och kanske fler åka in till stan (nrj).
Sabina kommer först hem till mig för att hjälpa mig att fixa mitt hår m.m. Puss på henne !

Hoppas kvällen blir lyckad!
Puss på världen!


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0