Älska Moa & Ida!

Dom senaste dagarna har jag spenderat med Moa och Ida (som vanligt) och det har varit fett mysigt! Igårkväll var vi på huvudstabadet och tittade lite på tv och hade roligt. När vi skulle gå hem så upptäckte jag att världens största spindel satt i mitt hår?! Den var typ 7 meter lång och hade typ 17 meter långa ben och åt upp mej!! Nej, jag fick panik och ställde mig och skrek i 5 minuter eller något innan jag lugnade ner mig.

Sedan gick jag och Moa hem till Moa för jag skulle slagga där. Och på hennes madrass hittade vi en spindel till!! Vi dödade den med en sko och typ alla benen trillade av. Och fast spindelns ben var skilda från kroppen så fortsatte dom att rycka!? Som tur var, var jag och Moa övertrötta då så vi satt där och asgarva.



Idag satt vi hemma hela dagen och tittade på film. Jättemysigt!

Kommentarer
Postat av: moa

HATA SPINDLAR ! xD :'(

MEN ÄLSKAR DIG! :D <3

2008-08-16 @ 02:15:14
URL: http://moawester.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0